У сучасній шкільній бібліотеці мають бути такі фонди:
– довідкові видання (енциклопедії, різноманітні словники та довідники, атласи, порадники, статистичні щорічники, календарі, бібліографічні покажчики, друковані каталоги);
– підручники;
– основна та додаткова література для читання в школі (у т. ч. в аудіо- та аудіо-візуальному виконанні);
– наукова та науково-популярна література;
– белетристика;
– література іноземними мовами;
– альбомні видання;
– видання джерел, нормативи;
– педагогічні, психологічні, дидактичні видання;
– література, що стосується законодавства у сфері освіти;
– документи, які походять із самої школи (статути, розклади, внутрішньошкільні розпорядження, авторські навчальні програми, плани роботи школи, конспекти уроків, сценарії шкільних заходів);
– інформатори, які видають методичні центри;
– фахова література для бібліотекарів та інших шкільних працівників;
– часописи для учнів та вчителів (фахові, методичні, науково-популярні, молодіжні, педагогічно-психологічні), у т. ч. електронні часописи (після виконання ліцензійних умов);
– література про виховання – для батьків учнів;
– документи суспільного життя (хроніки, шкільні газети, нагороди, дипломи, фотографії, результати здійснених у школі освітніх проектів, програми урочистих заходів тощо);
– краєзнавчі видання;
– навчальні ігри;
– аудіовізуальні матеріали (ілюстрації, графіка, фотографії, репродукції картин, технічні рисунки, карти, плани, мікрофільми, комп’ютерні дискети, платівки, аудіо- та відеокасети, оцифровані документи тощо).